Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 3 May 2011

OMG !!! SHOPPING TIME !!!


ALOHA !!!
yeeee haaaaa (cowboy style)
it's shopping time !!
ahakz..
mentang2 la elaun dah kuar
kaki pown gatal terus nak kuar
ye la
nak beli brang2 keperluan la katakan
lg pun
skg x hidup ngan parents
so,
kene lerr berdikari sendiri..
tp
dlm mase nak shopping tuh
kene lerr ingat2 gak
nak simpan duit untuk balik sabah nanty
so
elaun bulan ney
aku kene jimat skit
parents aku dah x nak tanggung aku kot..
sedih kan ??
well,
thats life
so, aku kene la blajar tuk stand on my own feet
x leh la trus mengharap kat dorang
adik2 aq byk nak gune blnje..
ahakz..
pa pe pun
td aku dah shopping
pas ne x nak shopping dah
cukup le ngan pe yg aku beli td tuh
mls dah nak kuar duit ney
hahahaha





No comments:

Post a Comment