Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 11 May 2011

27 MAY 2011 ! ! ! !


WEEEE HUUUU !!!
aku x sabar nak balik sabah
x sabar nak cuty
aq rindu kengkawan and family aku
lebih2 lagi rindu si DYA tuh bah..
ala paham2 la ba kan kalau orang dah kemaruk bercinta ney
pew x rindu
idup berjauhan..
ceh !!
cm la aku dah kawen ngan DYA kan..
ahahah
rindu nak pijak umah DYA..
rindu nak mkan sama2 DYA..
rindu gak ngan mak DYA...
rindu nak kemas bilik ngan DYA..
ahahha
semua la rindu ba...
gila aku nanty..
ahahah
pelik RUBY ney kan
WAAAHHHHHHHHH !!!
nak sangat cuty TIGA minggu ney..
nak lupakan KUALA LUMPUR..
nak lupakan IPBA
nak lupakan MAK JAH tuh
nak lupakan POLLUTION yg merosak kan hari aku ney..
AKU NAK FREEDOM SELAMA 3 MINGGU TUH..
kalau boleh x nak buat ape2
nak rehatkan badan
rehat kan minda
semua la rehat ba
kecuali makan aku x nak rehat..
kui kui kui
cepat la kau cuti
lagi dua assignment
then i got the freedom
i win my battle
ahahahhahahaahahahahahahahha
tp next sem sangat tough la
ade exam pulak tuh
aku harap dpt score
x nak sia sia kan harapan bapa aku
aku nak lulus dengan
FLYING COLOURS !!!
at least, i can make my father proud of me this time..
urmmm..
balik sabah nanty kan
aku nak mkn semua masakan rumah
x nak g mkn magie
x nak mkn nasi lemak
x nak minum tea o ais limau
x nak minum sirap limau
x nak mkn ayam
aku nak mkn cauliflower masak tepung
aku nak mkn ikan basung
nak mkn bambangan
nak mkn ketam
nak mkn japanese taufu goreng cmpur mayonese
ala2 western style gitu lorh
ahahha
only my father pro in cooking western food
semua cheese n mayones
ahaha
i love my daddy
DADDY DADDY, you cook for me??
I MISS YOUR FOOD..
i wanna eat together with u everyday
OH GOD,
plz make this day move fast
i need to go back to my hometown
but plz make the day slow during the holiday
give me time to enjoy myself with family, friends and HIM..
ahahha
I WANT HOLIDAY !!!


i'll make sure my holiday going to be fun
no more fighting

PLEASE COME 27 MAY 2011
I AM BEGGING YOU TO COME NOW !!!

1 comment:

  1. gumuks............arghhhhhhhh blnja aiskrim mcd sebb heck fb..teda alasan

    ReplyDelete